Kudarcot vallasz a rendszerességben?

KérdezzKedd 5. - motiváció és jóga - podcast videó Jóga Mindennap

Szerző: FreshUp Ági (RYT 500)| Kategória: Egyéb

Kényelmes vagy?

Nincs időd?

Nem vagy képes kitartani?

 

Ne hogy annyiban hagyd!

Nézd meg az ide kapcsolódó videóm, amelyben 4 használható tippet gyűjtöttem össze, hogy a jógagyakorlásodban sokkal hatékonyabb tudj lenni.

 

 

Tovább is olvasnál e témában?

5 perces olvasmány (ha szeretnél 1 perces kivonatot kapni mindig az aktuális cikkemről, akkor iratkozz fel a hírlevelemre itt)

Ülj le egy teával és olvasd tovább (tea receptet itt találsz)

 

Már megint kudarcba fulladt a jógagyakorlásod rendszeressége?

Egyszerűen nem találsz időt arra, hogy jógázz?

Befizettél egy programra, és nem vagy képes kihasználni a lehetőségét?

 

Legyinteni mindig könnyebb, és a pénzed veszni hagyni. 

De te más vagy, te tudatos ember vagy!

 

Most figyelj! Ne szidd magad, és ne fogadd el, hogy ilyen vagyok és mindig ez van.

 

Ne hagyd annyiban! Hanem GOO! 

Tudatos emberként igenis hangold újra magad! Ebben segít ez a cikkem. Olvasd el 1 percben a további cikkeimet a hírlevelemben.

A probléma nem a célodban van, hogy te alkalmatlan lennél arra vagy hogy nem érdemled meg.

Semmivel sem vagy más, mint a másik vagy én.  A titok másban rejlik.

Pontosabban abban, hogy milyen szemmel nézel az odavezető útra. Egyszerűen azt gondolhatod, hogy elég egy célt kitűzni és az ad elég erőt, hogy kitarts a megvalósítás mellett. Nos, kérdem én, miért van annyi kudarcba fulladt fogyókúra akkor?

 

Nem, nem, a CÉL NEM ELÉG. 

Az elméd ugyanis nagy játékos. És ha szeretnéd elsajátítatni azt a képességet, hogy fenn tudd tartani a motivációd, akkor ezt mindenképp meg kell tanulnod.

A rejtély itt van: Az elme a komfortra utazik. Egy-két napig vagy egy-két hétig bírja a megpróbáltató “mást”, a változást, de aztán ha nem kap megerősítést és újabb impulzusokat, akkor hiába a kitűzött, hőn vágyott álmod, az elméd szépen visszahúzódik az “oroszlánbarlangjába”, mert hogy a kényelemre hajt.

Ez úgy hívjuk, hogy komfortzóna, ami – mondjuk ki – szembe megy bármilyen új dolog megvalósításával, pont azzal, amit csinálsz, hogy végre elérd a célod. 

Elég 10 perc a mindennapi meditációs gyakorlatod bevezetésére vagy épp 30 perc a rendszeres jógagyakorlásra, amit mindennap végzel.

 

Miért buksz akkor hát bele?!

Mindannyian ugyanabból a 24 órából gazdálkodunk, mégis miért sikerül valakinek és neked miért nem? 

Nincs tartós változás, sem fenntartott motiváció a komfortzónán belül. Feszegetni kell azt! A komfortzónádat úgy ismered, meg, hogy megfigyeled hogy mi húz vissza, hol buksz el: a kényelem, az időhiány, a túl nagy kínálatban való rengetegben, a megfelelő támogató jógaoktató személyének hiányában?

 

Mégis mit lehet tenni? 

Megismerni, hogy hol szoktál elbukni, és elkezded edzeni az elméd. Megmutatod neki, hogy a komfortzónán túl is van “élet”, és egy idő után, ha átlendül a rendszeres időközönként jelentkező akadályokon, akkor a célban már az új helyzet lesz a komfortos dolog. 

Persze ehhez kérhetsz támogató erőt, amelyet nagyon szívesen megadok, mert mindkét programom mellé maximális támogatóerőt vagy épp virtuális fenékbe billentést is adok – ha kéred.

“Szabad vagyok” – online meditációs program 

 “Nő vagyok” női jóga online program

 

Érted már? Az én vagy bárki más személye nem elég. A hiba nem egy adott gyakorlatsorban vagy programban van, és nem is az online, virtuális térben. Hanem abban, hogy nem ismered eléggé magad.

 

4 gyakorlatias tipp a hatékonyságért

Ezzel a 4 tippel nem csak rendszer lesz a jóga- és meditációs gyakorlásodban, hanem az életed más területén is hatékonyabb tudsz lenni.

A céljaidról pedig nem lemondani kell, hanem szoros barátságot kötni vele. De mindaddig bizony meg kell feszülni, újra és újrabele kell állni a próbálkozásokba.

 

A motivációd újrahangolásához készítettem egy videót, amelyben 4 tippet gyűjtöttem össze. 

 

Nézd meg vagy hallasd meg séta közben és fogalmazd meg, hogy neked mi az a két dolog, ami most épp, per pillanat segít a motivációd erősítésében.

Alább a kommentbox, írd meg a válaszod, a videó után gyere vissza. 

Most rajtad a sor! Írj nekem.

Írd meg, hogy neked jelenleg mi az a két dolog, ami motivál egy konkrét célod vagy pont a jógagyakorlásod terén.

Alább a kommentbox felülete vagy privát üzenet esetén a kis borítékra kattintva.

 

KérdezzKedd-nél?

Akkor írj a kis borítékra kattintva jobb alul.

 

Szeretettel,

Ági

 

“Nő vagyok” női jóga online program

 

“Szabad vagyok” – online meditációs program

 

 

 

Hashtags: FreshUp Ági, anya vagyok, belső erő fokozása, elakadok a rendszerességben, freshup yoga acedemy, gyakorlatias tippek motivációra, hogyan fogadd el magad, hogyan légy jó nő, hogyan tartsam fenn a motivációm, jóga motiváció, jógikus életmód, magabiztosság, megerősítő meditáció, mitől jó nő a nő, miért csinálom, miért nem tudok rendszeresen jógázni, miért nem vagyok kitartó, motiváció fenntsrtása, más nézőpont, nő vagyok program, női hatha jóga, női jóga, női kundalini jóga, női yin jóga, spirituális nő, spirituális női kör, tudatos gondolkodás, tudatos technikák és jóga gyakorlatok, tudatos vagyok, élni szeretünk, út a spiritualitás felé

FreshUp Ági

Ahogy a Hold is állandóan változik, úgy a te energiád is, azonban hiszem, hogy mindenki képes megtalálni az egyensúlyát, amelyben boldogságot, nyugalmat és egyben tettre kész energiát érez. Közel 2000 tartott jógaóra tapasztalatával és YA-RYT 500 órás nemzetközi jógaokatóként vezetem a saját alkotásom, a Fresh Up Zone studiót Bécsben. Fontos szempont számomra a helyes kivitelezés, a rendszeresség és a fejlődés. A hatha alapú óráimon gyakran találkozhatsz anatómiai fókusszal, flow, yin és elemekkel, és kedvelem a fordított és egyensúlyozó testhelyzeteket. Jóga filozófiám …

0 Hozzászólás

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

*

JógaMindennap - 2020

Kérdésed van? Írj nekünk!

Bejelentkezem

Elfelejtetted a jelszvad?